Κάνε follow και σώσε ένα γλυκό κουταβάκι.

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Πρώτη Ανάρτηση Έβαρ

Σήμερα έγινα πατέρας.  Να τος ο Κατερίνος Φρίξος.
Μπορεί να μοιάζει ότι είναι ήδη μηνών αλλά απλά έχει πρόωρη ανάπτυξη.

Το όνομα Κατερινος το πήρε από τον παππού του Ιάκωβο και το όνομα Φρίξος από την γιαγιά του Μελπομένη.


Όπως βλέπεται κι απ' την φωτογραφία μου αριστερά. Μοιάζουμε αρκετά.

Είναι το δεύτερο παιδί μου καθώς έχω άλλο ένα υιοθετημένο
(δεν το ξέρει ακόμα).








Οι γονείς του θετού παιδιού μου,της Σπυριδούλας, πέθαναν από την περίφημη νόσο που μαστίζει τις χώρες με χαμηλές θερμοκρασίες
Denafinotipotaorthious

Εδώ η κόρη μου η Σπυριδούλα









Η μαμά της Σπυριδούλας (πριν πεθάνει)





Ο μπαμπάς της Σπυριδούλας (πριν πεθάνει η μαμά της Σπυριδούλας)






7 σχόλια :

---> Οι ανώνυμοι να επιλέγουν το Όνομα/Διεύθυνση URL και μπορούν να αφήνουν κενό το δεύτερο πεδίο <---