Κάνε follow και σώσε ένα γλυκό κουταβάκι.

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Τι σκέφτεσαι; (No 4)



Ότι όταν μου λένε σαν στο σπίτι σου και αρχίζω να τους μετακινώ τα έπιπλα δεν έχουν δικαίωμα να παραπονιούνται.

Ότι ο Σωκράτης με το "Γηράσκω αεί διδασκόμενος" και το "Εν οίδα ότι ουδέν οίδα" μας λέει το ίδιο πράγμα.

Ότι το w θα έπρεπε να λέγεται doublev.

Ότι οι χυμοί με 9 φρούτα και 7 βιταμίνες έχουν δύο φρούτα αχρείαστα.

Ότι είναι πιο γρήγορο να πεις world wide web παρά www.

Ότι αν τα λυκόσκυλα είναι διασταύρωση σκύλου και λύκου, τρομάζω στην ιδέα της αλογόμυγας και του τσοπανόσκυλου.

Ότι σε ό,τι είσαι καλός πάντα θα υπάρχει ένας ασιάτης που είναι καλύτερος εκτός αν παράγεις μαστίχα Χίου.

Ότι μερικές φορές επαναλαμβάνομαι. Ότι μερικές φορές επαναλαμβάνομαι. (Ανώτερος)

Ότι αν τα μωρά τα φέρνει ο πελαργός, δεν ξέρουμε ποιος φέρνει τα μωρά των πελαργών.

Ότι οι απόψεις μου μπορεί να αλλάζουν αλλά δεν αλλάζει το γεγονός ότι εγώ έχω πάλι δίκιο.

5 σχόλια :

  1. Τα δυο επιπλέον φρουτα δίνουν ευχάριστη γευση στο χυμό(λεω εγω τωρα) κ οχι βιταμίνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίστευα πως δεν χρειάζεται πάλι να εξηγήσω τι λέω σοβαρά και τι για πλάκα.
      Πάντως η Energy 7 με 8 φρούτα και 7 βιταμίνες δεν διαφέρει ιδιαίτερα σε γεύση από την Motion που έχει ένα φρούτο παραπάνω.

      Διαγραφή
  2. Ή αν παράγεις φιστίκια Αιγίνης.. Ή αν είσαι εσύ ο Ασιάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος2/3/13, 3:15 μ.μ.

    sta gallika to w legetai ντουμπλβε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

---> Οι ανώνυμοι να επιλέγουν το Όνομα/Διεύθυνση URL και μπορούν να αφήνουν κενό το δεύτερο πεδίο <---