Κάνε follow και σώσε ένα γλυκό κουταβάκι.

Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

#2 Muse - Drones



Who is who: Οι Muse είναι το δεύτερο ή τρίτο αγαπημένο μου συγκρότημα.

Drones: Αυτό που τρεις τέσσερις μέρες πριν κυκλοφορήσει επίσημα είχαμε οκτώ από τα δώδεκα κομμάτια του δίσκου επειδή μας τα έδιναν ένα-ένα οι ίδιοι οι Muse, εμένα μου ήρθε πολύ θετικά και βοήθησε στο να μου αρέσει ο δίσκος αμέσως. Πρέπει να είχα κάνει προσωπικό ρεκόρ συνεχόμενων ακροάσεων όταν είχε βγει το The Handler. Γενικά στο Drones έχουμε επιστροφή στις κιθάρες κάτι που είναι εξαιρετικά σπάνιο το 2015 αλλά πάντα καλοδεχούμενο. Και δεν είναι απλά ακόρντα και γρατζουνίσματα. Είναι πραγματικά riffs και solos που σε κάνουν να θέλεις να πιάσεις την κιθάρα. Επίσης υπάρχει το Dead Inside σαν μια συνέχεια των Undisclosed Desires και Madness από τους προηγούμενους δίσκους, αλλά πολύ καλύτερο και με τον Howard να κλέβει την παράσταση, που όσον αφορά το βίντεο κλιπ του μπορεί να έχουμε δει πολλές φορές παρόμοιο κόνσεπτ με έναν ή παραπάνω τύπους να χορεύουν αλλά είναι η πρώτη φορά που η χορογραφία είναι τόσο ταιριαστή σε κάθε δευτερόλεπτο. Επίσης να πω για το Globalist που μας το παρουσίαζαν πριν βγει ως Citizen Erased Part 2, ότι εμένα μου φέρνει περισσότερο σαν Knights of Cydonia meets United States Of Eurasia και μπορεί στο πρώτο άκουσμα να βγάζει κάτι το μεγαλειώδες αλλά τελικά αν το χωρίσεις σε μέρη δε φτάνει με τίποτα αυτά που θα μπορούσε να είχε δώσει για να θεωρηθεί πραγματικό έπος.


Genre: Alternative Rock, Hard Rock, Neo-Prog

Fav Tracks: The Handler, Dead Inside, Psycho, Defector, Reapers, The Globalist
Least Fav Tracks: Revolt

Στο παρελθόν στις λίστες μου: Θέση 7 το 2012 με το The 2nd Law που τελικά το μεγαλύτερο μείον του ήταν ότι έγραψε δύο τραγούδια ο Chris.

Βίντεο Κλιπ:

Live:


Links: Spotify

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

---> Οι ανώνυμοι να επιλέγουν το Όνομα/Διεύθυνση URL και μπορούν να αφήνουν κενό το δεύτερο πεδίο <---